Direktlänk till inlägg 24 mars 2007

Vår i luften

Av Mari-Louise - 24 mars 2007 11:07

Idag är det underbart väder, solen skiner, fåglarna kvittrar. Kan det bli bättre? Jag ska ut och jobba lite i trädgården, men först blir det fika på altanen;)Fågelbilden togs förra helgen.

 
 
Ingen bild

Irene

25 mars 2007 15:30

Hej, hittade dig på hobby-sidan och såg att vi har samma födelsedag, fast jag är några år äldre förstås. Härligt bild på svanar o gäss, Ja underbart med vår. Drack förresten själv kaffe utomhus igår.
Hej och ha det gott
Irene (irre4ever)

 
Ingen bild

Millis

25 mars 2007 19:15

Då får vi fira ordentligt i år!!!Nyfiken som jag är var jag ju tvungen att läsa din profil på forumet;)

 
Filifjonkan

Filifjonkan

26 mars 2007 13:40

Hej Millis.
Kul med nytt folk på bloggen välkommen skall vi väl säga då till dig,
Ser att du fotat svanarna de är så ljuvliga.Såg ett par hundra stycken här i Småland på en åker rätt nära mitt hus skrev om det med..men hade ju ingen kamera då så ja det var bra du la ut dem Om du gillar textilt och garn så besök Geradathyra och Skapande hobby där har du Husfrun oj så mycket läckert vi är just nu inne på pulsvärmare...det stickas allat vad fingrarna förmår..

http://filifjonkan-se

 
Yvonne

Yvonne

26 mars 2007 14:31

Vad härligt och mysigt det ser ut!
Jag har lagt din blogg i mina favoritlänkar.
Ha det bra!

http://www.slojdbiten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Millis

26 mars 2007 15:18

Tack tjejer! Vad snälla ni är!
Jag ska genast in och titta på Skapande hobby. Gerda-Thyras blogg är redan en stor favorit.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari-Louise - 27 januari 2010 21:06


...sticklusten igen    Hittills har det, förutom gubbens "gipssocka", blivit ett par mössor och en "halsvärmare".      Den här har jag stickat till en svägerska....      ...den heter Star Crossed Slouchy Beret och jag har stickat den ...

Av Mari-Louise - 16 januari 2010 14:26


...gubbens operation, tack och lov...hoppas att det läker som det ska också.      Han beställde en socka att ha över gipset, så jag stickade den här åt honom, utan att ha en aning om hur stort gips han skulle få. Som tur är passar den bra:-) ...

Av Mari-Louise - 13 januari 2010 22:57


...med hobbyer (heter det så?) förut, eftersom jag har skaffat mig en till    Jag har länge funderat på att försöka göra kort och Piapuma var så snäll att hon kom och hade en liten snabbkurs med mig i mitten av december.    Det här är det fö...

Av Mari-Louise - 9 januari 2010 18:48


...men jag är i alla fall på bättringsvägen    Håll tummarna för att gubben min slipper förkylning nu. Han ska nämligen opereras nästa vecka och det vore ju synd om det blir inställt.    Här kommer ett litet minne från sommaren...tycker att ...

Av Mari-Louise - 7 januari 2010 23:37

Jag har faktiskt klarat mig riktigt bra från förkylningar länge, men nu är det dags igen  ...hostar, nyser, fryser, svettas om vartannat och tycker allmänt synd om mig  själv Nu ska jag ta mig en kopp  och sen ska jag försöka sova lite. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards