Direktlänk till inlägg 2 april 2007

Äntligen är första paret...

Av Mari-Louise - 2 april 2007 16:55

...örhängen färdiga. Bilden blev inget vidare, men jag hoppas att det syns nåt så när hur örhängena ser ut. Tänk att jag alltid ska krångla till allting "hrmm"...klarade inte alls av att tyda beskrivningarna, men igår kom min mans dotter till undsättning "kram Pia"...så nu har jag lärt mig att jag bara behöver följa pilarna...tänkte försöka mig på ett armband nästa gång.

 
 
Trolltyg och Änglaströssel

Trolltyg och Änglaströssel

2 april 2007 17:16

Dom blev ju jättefina... ge mannen en vink om att de passar på en finare middag ,)

http://mrln.bloggagratis.se

 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

2 april 2007 22:38

Jättesöta! Jag tittade på Pumas sida, är det inte samma modell som hon har också?
Kan det möjligtvis vara så att Puma är din mans dotter?

http://gerda-thyra.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Millis

2 april 2007 22:57

Tack tjejer, vad roligt att ni tycker att mina örhängen är fina.
Bra förslag med middagen;)
Gerda-Thyra: Det är inte samma modell som Pumas, men en liknande...och ja, hon är min mans dotter.

 
Hannele

Hannele

3 april 2007 13:47

Sån fin färg, jättesöta.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan hasar in

3 april 2007 19:35

Vad söta roligt att göra sådant. Gjorde lite för ett år sedan så nu står en facklåda i skåpet och surar full med pärlor och lusten den tappad jag någonstans vet inte var.

 
Pia Puma

Pia Puma

3 april 2007 21:36

Visst blev de fina. Ser fram emot att få se ett armband sen. Jag ska lägga ut mitt när jag skaffat nya baterier till kameran, hm imåra kanske.
Kram kram

http://pumashobbyverkstad.bloggagratis.se

 
Clara

Clara

3 april 2007 21:58

Gud vad mycket fint du hunnit mad att skapa sen jag var här sist!!! Jag har inte varit så aktiv på bloggarna...mest stått på näsan bland växter och jordsäckar:)
Vackra örhängen....pilligt värre med pärlor,va?!

http://claraslinneskap.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Millis

4 april 2007 08:14

Tack ska ni ha tjejer! Kul att du oxå tittade in i mitt lilla "krypin" Hannele.
Filifjonkan, Pia-Puma och Clara, det är alltid lika roligt när ni hälsar på.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari-Louise - 27 januari 2010 21:06


...sticklusten igen    Hittills har det, förutom gubbens "gipssocka", blivit ett par mössor och en "halsvärmare".      Den här har jag stickat till en svägerska....      ...den heter Star Crossed Slouchy Beret och jag har stickat den ...

Av Mari-Louise - 16 januari 2010 14:26


...gubbens operation, tack och lov...hoppas att det läker som det ska också.      Han beställde en socka att ha över gipset, så jag stickade den här åt honom, utan att ha en aning om hur stort gips han skulle få. Som tur är passar den bra:-) ...

Av Mari-Louise - 13 januari 2010 22:57


...med hobbyer (heter det så?) förut, eftersom jag har skaffat mig en till    Jag har länge funderat på att försöka göra kort och Piapuma var så snäll att hon kom och hade en liten snabbkurs med mig i mitten av december.    Det här är det fö...

Av Mari-Louise - 9 januari 2010 18:48


...men jag är i alla fall på bättringsvägen    Håll tummarna för att gubben min slipper förkylning nu. Han ska nämligen opereras nästa vecka och det vore ju synd om det blir inställt.    Här kommer ett litet minne från sommaren...tycker att ...

Av Mari-Louise - 7 januari 2010 23:37

Jag har faktiskt klarat mig riktigt bra från förkylningar länge, men nu är det dags igen  ...hostar, nyser, fryser, svettas om vartannat och tycker allmänt synd om mig  själv Nu ska jag ta mig en kopp  och sen ska jag försöka sova lite. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards