Direktlänk till inlägg 29 april 2007

Jag kan inte...är det nån, som vill hjälpa mig???

Av Mari-Louise - 29 april 2007 16:24

Hur jag än försöker, så lyckas jag inte med att få in text mellan bilderna.

Hjälp mottages tacksamt!

 
 
Ingen bild

Pia

29 april 2007 17:43

Du gör på samma sätt som om du lägger till höger eller vänster men väljer ingen.
Markören sätter du på en ny rad istället för vid första bokstaven.
Sen när bilden e uppe trycker du på enter så markören hamnar på en ny rad under bilden så kan du skriva igen. Lite rörigt men det funkar.

 
Monica

Monica

29 april 2007 18:48

Jag lägger in mina bilder i ett album på www.photobucket.com (gratis) och så får man länkar där som man lägger in i inlägget och så skriver man mellan bildernas länkar... jag använder den mittersta länken som du ser om du provar vad jag menar. Bra ställe att ha bilder på faktiskt och slippa ha dem på hårddisken.

http://strumpstickan.blogpot.com

 
Anette

Anette

29 april 2007 19:03

Jag har ingen aning om hur man gör det. Men hur får man in fler bilder i samma inlägg? Jag måste starta nytt inlägg för varje bild.

http://anette.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Millis

29 april 2007 19:32

Tak snälla för tipsen Pia och Monica. Jag ska prova, så håll tummarna;)
Anette: Du trycker på ctrl-knappen samtidigt som du klickar på de bilder du vill ha med.

 
Hannele

Hannele

30 april 2007 14:03

Läckert, dom är så fina och tidiga.
Ha en fin Valborg.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
skogsfrun

skogsfrun

1 maj 2007 10:03

Sätten äro många men jag tycker förstås att mitt är enklast;) jag lämnar utrymme för bild, skriver texten, sätter in bilden o.s.v

http://barasaras

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari-Louise - 27 januari 2010 21:06


...sticklusten igen    Hittills har det, förutom gubbens "gipssocka", blivit ett par mössor och en "halsvärmare".      Den här har jag stickat till en svägerska....      ...den heter Star Crossed Slouchy Beret och jag har stickat den ...

Av Mari-Louise - 16 januari 2010 14:26


...gubbens operation, tack och lov...hoppas att det läker som det ska också.      Han beställde en socka att ha över gipset, så jag stickade den här åt honom, utan att ha en aning om hur stort gips han skulle få. Som tur är passar den bra:-) ...

Av Mari-Louise - 13 januari 2010 22:57


...med hobbyer (heter det så?) förut, eftersom jag har skaffat mig en till    Jag har länge funderat på att försöka göra kort och Piapuma var så snäll att hon kom och hade en liten snabbkurs med mig i mitten av december.    Det här är det fö...

Av Mari-Louise - 9 januari 2010 18:48


...men jag är i alla fall på bättringsvägen    Håll tummarna för att gubben min slipper förkylning nu. Han ska nämligen opereras nästa vecka och det vore ju synd om det blir inställt.    Här kommer ett litet minne från sommaren...tycker att ...

Av Mari-Louise - 7 januari 2010 23:37

Jag har faktiskt klarat mig riktigt bra från förkylningar länge, men nu är det dags igen  ...hostar, nyser, fryser, svettas om vartannat och tycker allmänt synd om mig  själv Nu ska jag ta mig en kopp  och sen ska jag försöka sova lite. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards