Alla inlägg den 6 juli 2007

Av Mari-Louise - 6 juli 2007 09:53

Jag har också drabbats av "hjärtfebern", som finns här lite överallt på bloggarna;)

Igår satt jag och "snickrade ihop" ett mönster till ett eget litet hjärta.

Här är resultatet.

Jag är så glad för att jag börjar få tillbaka inspirationen igen!!!


Av Mari-Louise - 6 juli 2007 08:39

Jag tackar er allihop för era kommentarer...jättebra att få lite tips från er.

Eftersom man inte riktigt kan se färgerna på bilderna så får jag väl skriva om dem istället;) Dörrarna är målade med antikvit färg, men bara tunt strukna två gånger för jag ville ha lite "lasyrkänsla". Runt dörrspeglarna har jag målat med antikgrön färg.

Det här är sofftyget i närbild...väldigt "smuttrigt", som min man skulle säga;)  Den gröna färgen på tyget är samma nyans, som på dörrarna. Visst skulle jag kunna tänka mig ett tyg, som går mer i grönt, men jag har inte lyckats hitta nåt , som passar.

Visst skulle spegelramen bli snyggare antikvit, så det blir nog att ta fram penseln igen;)

När det gäller tapeterna kanske jag kan "kladda" på lite antikvitt på dem med för att bryta det gröna lite;)

Vi får se hur det blir. Jag återkommer med bilder på förändringarna.

Kram på er och hoppas att ni får en bra dag!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards