Direktlänk till inlägg 11 juli 2007

Hjärtan

Av Mari-Louise - 11 juli 2007 19:09

Idag har jag fått hem mina hjärtan, som jag har beställt av Fröken Sidenskär.

Visst är de fina!

 Det piggar ju alltid upp en, när man får nåt fint i brevlådan!



 
 
helga

helga

11 juli 2007 19:26

Trevlig sommar till dig! Jag kommer att titta in ibland. Annars ses vi mer i augusti hoppas jag!!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

11 juli 2007 20:18

Himla söta hjärtan ! Du får börja och sy själv också och pynta med paljetter, pärlor och tunn spets (kanske en ny hobby ?)Kanske ett terapijobb när du inte är frisk, du kan ju sitta i sängen och pyssla...

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Pia Puma

11 juli 2007 20:28

Jättefina hjärtan du fått hem.

 
stina

stina

11 juli 2007 21:15

Så fina...Puss

http://hemmapalandet.blogspot.com

 
fröken sidenskär

fröken sidenskär

11 juli 2007 23:47

Nämen... (: mina hjärtan.... va roligt!

Tack för jättebra affär!(:

http://frokensidenskar.blogspot.com

 
Jenn

Jenn

12 juli 2007 00:19

Nydelige var de..rolig med sånt som kommer i posten:))

http://jenn.bloggagratis.se

 
Hjördis

Hjördis

12 juli 2007 09:54

Jättesöta hjärtan. Här är allt bara bra lite pyssel med gardiner i dag, ska också ta fram symaskinen en stund. Kanske kommer färg och pensel också fram håller på att måla en del, målar på allt jag hittar, har målat på gamla mjölkkrukor som Anselm sparat sen han var bonde, det är så kul att måla verkligen avkopplande. Har för närvarande problem med att logga in på min blogg, det är ofta strul med bloggen tycker jag....
Ha nu en riktigt bra dag Kram // Hjördis

http://blogg.passagen.se/tussestina

 
Ingen bild

Hjördis

12 juli 2007 09:57

Hej igen, läste just din blogg om att må bra/ dåligt, jag håller med dig det är ju så kul att kunna vara aktiv men det straffar ju sig, vissa dagar klarar man inte av någonting pga värk......
Kram

 
Ingen bild

elle

12 juli 2007 10:42

Så söta de var ... jag älskar ju hjärtan ...i alla former o på alla sätt!!! ha det så gott min vän! kram!

 
Ingen bild

Millis

12 juli 2007 22:30

Helga: Trevlig sommar, du också!
Ruth: Visst är de söta! Jag har kommit igång med lite pyssel igen...ska visa när det är färdigt.
Pia: Mmmm!
Stina: Jaa! Puss på dig med!
Fröken Sidenskär: Självklart måste jag ju visa upp dina fina hjärtan. Tack själv!

 
Ingen bild

Millis

12 juli 2007 22:36

Jenn: De är jättefina!
Hjördis: Visst är det avkopplande att måla!
Ja, man får betala efteråt, om man har varit för "duktig" nån dag.
Elle: Ha det så gott du också och kram på dig vännen.

 
~mormor Eva~

~mormor Eva~

13 juli 2007 00:32

Otroligt fina hjärtan måste jag säja!
Tack för att jag fick läsa om varför du känner som du gör också Millis...jag är också i en sån båt bland annat, så jag tror jag förstår dej...

Kramen

http://kreativalustan.blogspot.com

 
Ingen bild

Millis

14 juli 2007 10:02

Mormor Eva: Tyvärr är det nog så att vi är många i den båten.
Kramis

 
Anette

Anette

14 juli 2007 12:46

Men shit också. Jag har just börjat göra såna hjärtan och trodde jag var ensam om dem. :-( De ligger i stugan och inte färdiga än. Nåja, jag fick dem som kit så det är klart att andra har likadana.
Kram
Anette

http://anette.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari-Louise - 27 januari 2010 21:06


...sticklusten igen    Hittills har det, förutom gubbens "gipssocka", blivit ett par mössor och en "halsvärmare".      Den här har jag stickat till en svägerska....      ...den heter Star Crossed Slouchy Beret och jag har stickat den ...

Av Mari-Louise - 16 januari 2010 14:26


...gubbens operation, tack och lov...hoppas att det läker som det ska också.      Han beställde en socka att ha över gipset, så jag stickade den här åt honom, utan att ha en aning om hur stort gips han skulle få. Som tur är passar den bra:-) ...

Av Mari-Louise - 13 januari 2010 22:57


...med hobbyer (heter det så?) förut, eftersom jag har skaffat mig en till    Jag har länge funderat på att försöka göra kort och Piapuma var så snäll att hon kom och hade en liten snabbkurs med mig i mitten av december.    Det här är det fö...

Av Mari-Louise - 9 januari 2010 18:48


...men jag är i alla fall på bättringsvägen    Håll tummarna för att gubben min slipper förkylning nu. Han ska nämligen opereras nästa vecka och det vore ju synd om det blir inställt.    Här kommer ett litet minne från sommaren...tycker att ...

Av Mari-Louise - 7 januari 2010 23:37

Jag har faktiskt klarat mig riktigt bra från förkylningar länge, men nu är det dags igen  ...hostar, nyser, fryser, svettas om vartannat och tycker allmänt synd om mig  själv Nu ska jag ta mig en kopp  och sen ska jag försöka sova lite. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards