Direktlänk till inlägg 29 juli 2007

Blommor

Av Mari-Louise - 29 juli 2007 16:35

Här är en bild på en av våra blomlådor. Som ni ser har vi målat våra fönster i samma knallblå färg, som dörren. Det var en del av våra grannar, som hade synpunkter, både positiva och negativa, på vårt färgval, men jag tycker att huvudsaken är att vi, som bor i huset trivs;)

Hälsoläget är så där...fick bli en vilodag idag också, men imorgon så...;)

 
 
tussegumman

tussegumman

29 juli 2007 16:57

vilken härlig blå färg och tillsammans med dina blommor blir det en riktig färgprakt som man blir glad av/Kram Tussegumman

http://tussegumman.bloggagratis.se

 
stina

stina

29 juli 2007 17:28

Otroligt vackert! Kram

http://hemmapalandet.blogspot.com

 
Cina

Cina

29 juli 2007 18:13

Jätte fina blommor du har i din blomlåda.
Gillar den ceris färgen på surfinan.
Hoppas du snart mår bättre!!

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Ingen bild

elle

29 juli 2007 18:54

krya på Dej vännen! o ta det lugnt ! kramar om!

 
Ingen bild

Filifjonkan säger

29 juli 2007 18:58

Skrattar vad bra du sa det var blått trodde det var grönt jag min ögon du vet ljuger mig full ibland men då är det säkert fint i mina ögon ser det ju lite besynnerligt ut som du förstår kanske är din granne färgblind mer eller mindre som jag!? I vart fall är blomlådan fin om det är som jag tror rosa och vitt?

 
Hannele

Hannele

29 juli 2007 19:46

Fint. Varför har jag ingen surfinia i år. Jag har köpt billiga pluggplantor, det har blivit jättebra.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
trollpackan

trollpackan

29 juli 2007 20:03

Blått är fint, och huvudsaken att ni trivs som du säger! Fin låda!

http://trollpackan

 
Jenn

Jenn

29 juli 2007 20:24

Knallfint om du frågar meg:=))
Kram.

http://jenn.bloggagratis.se

 
~mormor Eva~

~mormor Eva~

29 juli 2007 21:37

En sån blomsterprakt!

KryapådejKramen

http://kreativalustan.blogspot.com

 
Filifjonkan måndagmorgon

Filifjonkan måndagmorgon

30 juli 2007 08:26

Godmorgon på dig Millis tror du sover ännnu..hoppas det kan vara skönt Jag tar det lugnt idag

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

Millis

30 juli 2007 09:37

Tack allihop!
Filifjonkan: Visst är det rosa och vita blommor.
Nejdå, jag sov inte när du var inne och hälsade på. Jag gick och la mig vid 8 igår kväll, så jag vaknade pigg och utvilad kl.6 Skönt!
Kram på er allihop!

 
stina

stina

30 juli 2007 11:01

Du är snäll och go varenda dag du...Puss

http://hemmapalandet.blogspot.com

 
Erika

Erika

30 juli 2007 13:38

Vilka vackra färger på både blommor och fönsterkarm. Människor har alltid haft synpunkter på det som kanske just då inte passar deras blickfång. Det är bara att ignorera, som jag tror ni också gjort. Roligt när någon kan sticka ut näsan! :)

http://ericha.bloggagratis.se

 
Hjördis

Hjördis

30 juli 2007 15:21

Hej min vän, jättefina blommor du har, även jag har knäppt en del kort på mina blomlådor som jag ska lägga ut på bloggen vid tillfälle. Du en härlig blåfärg jag illar verkligen just den blåa färgen. Ha en fofrtsatt bra dag
Kramisar // Hjördis

http://blogg.passagen.se/tussestina

 
Ingen bild

Pia Puma

30 juli 2007 16:27

Underbara blomprakter som vanligt hos er. Avundas som kan ha trädgård men jag får ju tillåtelse att njuta av dem med ibland. Kommer snart till er för att måla.
Dock e jag kattvakt denna helg:) o sen kalashelg med, mor fyller oj oj jag har ju inte.... visst ja tv:n höll nästan på att få hjärtattack.

 
Ingen bild

Millis

30 juli 2007 20:21

Stina: Du me'!
Erika: Tack! Jag har ganska så många ovanliga idéer när det gäller färger och inredning...tycker att det är kul att sticka ut lite;)
Hjördis: Tack! Ser fram emot dina bilder.
Piafia: Tack! Du är välkommen när du vill, det vet du;)
Kram på er!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari-Louise - 27 januari 2010 21:06


...sticklusten igen    Hittills har det, förutom gubbens "gipssocka", blivit ett par mössor och en "halsvärmare".      Den här har jag stickat till en svägerska....      ...den heter Star Crossed Slouchy Beret och jag har stickat den ...

Av Mari-Louise - 16 januari 2010 14:26


...gubbens operation, tack och lov...hoppas att det läker som det ska också.      Han beställde en socka att ha över gipset, så jag stickade den här åt honom, utan att ha en aning om hur stort gips han skulle få. Som tur är passar den bra:-) ...

Av Mari-Louise - 13 januari 2010 22:57


...med hobbyer (heter det så?) förut, eftersom jag har skaffat mig en till    Jag har länge funderat på att försöka göra kort och Piapuma var så snäll att hon kom och hade en liten snabbkurs med mig i mitten av december.    Det här är det fö...

Av Mari-Louise - 9 januari 2010 18:48


...men jag är i alla fall på bättringsvägen    Håll tummarna för att gubben min slipper förkylning nu. Han ska nämligen opereras nästa vecka och det vore ju synd om det blir inställt.    Här kommer ett litet minne från sommaren...tycker att ...

Av Mari-Louise - 7 januari 2010 23:37

Jag har faktiskt klarat mig riktigt bra från förkylningar länge, men nu är det dags igen  ...hostar, nyser, fryser, svettas om vartannat och tycker allmänt synd om mig  själv Nu ska jag ta mig en kopp  och sen ska jag försöka sova lite. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards