Alla inlägg den 8 augusti 2007

Av Mari-Louise - 8 augusti 2007 19:17

...det jag fick hem från Panduro idag.


Bilden blev visst lite suddig, men jag hoppas att det går att se de fina Tildaburkarna i alla fall. Jag lånar Panduros bild och lägger in den också;)

Tjugor kronor för alla tre, det kallar jag för billigt!



 

Tre så kallade designark blev det också.

Två kronor styck!


Lite ljusdekorationer...rosor förstås!


Fina knappar!


Några förpackningar med ornament, som jag har tänkt använda till mammas gamla kornisch (stavning?)


Vackert presentpapper...kan även hända att det kommer att användas till decoupage;)


En bild till på presentpapperet!


Pärlor och "hängen". Jag behöver ju verkligen fler pärlor, eller hur?


Rosor, tänkta att användas, som dekoration på mina änglar.


En burk med vadå? Jo, änglahår!


Väskhandtag till väskorna, som jag har tänkt sy i vinter.


 Ett par paketer servetter...alltid bra att ha;)

Lägg sen till lite Tildafärger, presentsnören, dekorationsband och organzaband, så tror jag att det var det hela;)



Av Mari-Louise - 8 augusti 2007 13:31

Idag har datorn fått vila lääänge, så nu är den riktigt pigg och på alerten;)

Det har åskat riktigt rejält här idag, som på så många andra ställen i vårt avlånga land, men jag tycker att det är lika kvavt ändå...konstigt.

Idag har jag  fått hem ett stort paket från Panduro *glad, som ett barn på julafton*. När de har rea kan man verkligen kalla det för rea! Jag har brett ut alla mina "pryttlar" över matbordet i rummet och har suttit och fantiserat om vad jag ska göra med dem. Bilder kommer senare, om nu nån är intresserad av att se vad jag har köpt;)


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards