Alla inlägg under augusti 2007

Av Mari-Louise - 24 augusti 2007 09:36

...när man får stå ute hela sommaren!

Jag brukar ha mina kaktusar ute på "grönbete" över sommaren och då blommar de vackert, som tack.

Av Mari-Louise - 23 augusti 2007 12:26

Inte finns det väl nån Roxie på den här bilden?


Men här då?


Vår gamla hund Roxie är så söt när hon smyger på oss och tror att vi inte ser henne.

Av Mari-Louise - 22 augusti 2007 11:27

I natt åskade det riktigt rejält här. Ett sånt åskväder har det inte varit på flera år. Hundarna brukar inte va ett dugg rädda, men den här gången blev Roxie riktigt orolig.

                         

Av Mari-Louise - 21 augusti 2007 09:21

...med mina fyrfotade älsklingar.

Stubbe


Mossigt


Ljungen är så vacker nu.


Mjuk matta


 Trött Kelly


 En gul, en grön.


 

Gammal och grå, men så söt ändå!


Blommigt




Av Mari-Louise - 19 augusti 2007 14:00

Idag visar jag några tavlor, som jag tycker mycket om. Det är en moster till mig, som har målat dem. Två av dem skymtade fram lite i spegeln, när jag visade den.


 



Jag tycker att de är jättefina alla fyra och extra roligt är det att det är nån, som jag känner och tycker om, som har gjort dem.


Av Mari-Louise - 18 augusti 2007 13:27

...att vakna pigg och utvilad och dessutom känna sig lugn, trygg och harmonisk! En sån morgon hade jag idag och det känns extra underbart efter flera dagar med extra mycket oro och ångest.

Kelly och jag har varit och plockat blåbär, d.v.s jag har plockat och hon har ätit. Hon är så söt när hon kommer skuttandes och vill ha just de blåbären, som jag håller på att plocka;)

Nu, mina vänner ska jag gå ner till köket och baka en blåbärspaj till eftermiddagsfikat.

Jag hoppas att ni har det bra idag allihop!

Av Mari-Louise - 17 augusti 2007 12:33

Ny tidning i brevlådan idag. Här är några bilder därifrån.

Den här tycker jag är så fin. Helt klart "Millisstil"





Det här mönstret tycker jag är kanonfint.



Söta barntröjor.


Det här ska jag nog prova...har gamla lampskärmar, som kan behöva

lite ny stil.


Fina kuddar.

Av Mari-Louise - 16 augusti 2007 17:05

... jag vill ge utmärkelsen...

                       

                                   

...och de är alla ni, som står på min länklista och inte har fått utmärkelsen förut. Får man göra så? Jag vet inte, men jag gör det i alla fall, för jag tycker att ni alla är "Rockin' Girls"  och jag kan inte "välja bort" nån av er. Att få läsa era härliga inlägg och kommentarer och att få se på alla underbara bilder ni visar förgyller min dag.

Kram på er allihop!!!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards