Direktlänk till inlägg 11 september 2007

Utmärkelse!

Av Mari-Louise - 11 september 2007 19:42



Motiveringen på engelska: "The 'Power of Schmooze Award' is The Award for bloggers who ?effortlessly weave their way in and out of the blogosphere, leaving friendly trails and smiles, happily making new friends along the way. They don?t limit their visits to only the rich and successful, but spend some time to say hello to new blogs as well. They are the ones who engage others in meaningful conversations, refusing to let it end at a mere hello - all the while fostering a sense of closeness and friendship".



Fri översättning: "Schmooze Award är priset till bloggare som obesvärat väver sin väg in och ut i blogosfären, efterlämnande vänliga spår og leenden, och med glädje skapar de nya vänner på vägen. De inskränker inte sina besök till att bara gälla de rika och framgångsrika utan lägger också sin tid på att hälsa nya bloggare välkomna. Det är dom som drar varandra in i meningsfulla samtal och de vägrar att låta nöja sig med en simpel hälsning (goddag) - i hela processen lyckas dom att skapa en känsla av närhet och vänskap".


Den här fina utmärkelsen har jag fått av Ruth.

Tack så jättemycket min kära vän!


Sen är det meningen att jag ska skicka den vidare, men ni vet väl hurdan jag är  vid det här laget, så jag vill ge utmärkelsen till alla er mina goa bloggvänner.




 
 
tussegumman

tussegumman

11 september 2007 20:33

Grattis till den fina utmärkelsen! Ha det så gott/Kram Tussegumman

http://tussegumman.bloggagratis.se

 
Filifjonkan tassar in

Filifjonkan tassar in

11 september 2007 22:57

Godkväll på dig Millis nu skall jag klottra lite hos dig med först och främst grattis till den fina utmärkelsen den är passande för dig tycker jag med.Kramis

http://filifjonkan-se

 
gulligagumman

gulligagumman

12 september 2007 08:47

Grattis till utmärkelsen! Ha en fin onsdag.

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Erika

Erika

12 september 2007 09:04

Grattis så mycket till utmärkelsen!

Den är du värd! Hoppas solen lyser in i dina fönster. Det gör den hos mig, med en blå himmel som matchar.

Ha en fin dag!
Kram

Kram och ha en fin dag!

http://ericha.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Millis

15 september 2007 09:06

Tack, vad gulliga ni är.
Kram på er!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari-Louise - 27 januari 2010 21:06


...sticklusten igen    Hittills har det, förutom gubbens "gipssocka", blivit ett par mössor och en "halsvärmare".      Den här har jag stickat till en svägerska....      ...den heter Star Crossed Slouchy Beret och jag har stickat den ...

Av Mari-Louise - 16 januari 2010 14:26


...gubbens operation, tack och lov...hoppas att det läker som det ska också.      Han beställde en socka att ha över gipset, så jag stickade den här åt honom, utan att ha en aning om hur stort gips han skulle få. Som tur är passar den bra:-) ...

Av Mari-Louise - 13 januari 2010 22:57


...med hobbyer (heter det så?) förut, eftersom jag har skaffat mig en till    Jag har länge funderat på att försöka göra kort och Piapuma var så snäll att hon kom och hade en liten snabbkurs med mig i mitten av december.    Det här är det fö...

Av Mari-Louise - 9 januari 2010 18:48


...men jag är i alla fall på bättringsvägen    Håll tummarna för att gubben min slipper förkylning nu. Han ska nämligen opereras nästa vecka och det vore ju synd om det blir inställt.    Här kommer ett litet minne från sommaren...tycker att ...

Av Mari-Louise - 7 januari 2010 23:37

Jag har faktiskt klarat mig riktigt bra från förkylningar länge, men nu är det dags igen  ...hostar, nyser, fryser, svettas om vartannat och tycker allmänt synd om mig  själv Nu ska jag ta mig en kopp  och sen ska jag försöka sova lite. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards