Direktlänk till inlägg 26 september 2007

Nu har jag fyllt i...

Av Mari-Louise - 26 september 2007 17:51

 Helgas lista.


Här kommer en liten lista - kanske vill du också göra en sådan lista...


1. Vad åt du till frukost? En mugg te och 3 smörgåsar.


2. Hur gammal är du? 42...blir 43 på nyårsafton.


3. Hur bor du? I radhus.


4. Vem SMS:ade du till senastStyvdottern.


5. Vilken är din favoritmat? Har många, men stekt rödspätta med kokt       potatis, kall sås och massor med broccoli till är en av mina favoriter.


6. Vilken årstid föredrar du? Jag tycker om alla årstider, men allra mest om hösten.


7. Vad köpte du senast till dig själv? Garn.


8. Vart skulle du vilja resa? Eftersom jag inte har varit nånstans på flera år, så längtar jag efter att kunna åka till vår närmaste stad, som ligger en mil härifrån.


9. Läser du böcker? Periodvis läser jag massor.


10. Jobbar du? Nej, jag är långtidssjukskriven.


11.Vad vill du lära dig? Italienska.


12. När vaknade du imorse? 6.30


13. Vad är det roligaste du gjort? Oj, det är mycket det...kan inte välja;)

14. Hur skulle du tillbringa ett ledigt år? -----------

15. Vad glömmer du aldrig att packa ner? Tandborsten.


16. Vilken artist skulle du vilja se uppträda? Sarah Brightman


17. Vad är det dyrbaraste du har? Familj, släkt och vänner så klart skrev Helga och det stämmer för mig också.


Fylll gärna i listan ni också...alltid kul att få veta lite mer om er;)

 
 
Stina

Stina

26 september 2007 19:07

Det är jättekul att få läsa om dig , vännen. Kram

http://hemmapalandet.blogspot.com

 
Clara

Clara

26 september 2007 21:36

Oj oj oj...vad fint ditt pysselrum blev och ditt fina skåp med garner och tyger....helt underbart att skåda för en pysselälskare....bara att sitta och titta på alla sina vackra garner och tyger är avkopplande tycker jag....bättre än TV:n :=) Nu ska du snart få träffa Lily Rose ...hon är på väg....hoppas att ni kommer överens med den där lilla nippertippan....mumlar Clarakanin i bakgrunden ...:=)
Dina gnomer var tuffa...de ser busiga ut....förstår att de är populära!!! Ta inte ut dig nu Millis...utan ta en stund till njutning också....sätt dig ner i en skön fåtölj och beundra ditt fina rum! Kraaaaammmmm

http://claraslinneskap.blogspot.com

 
Hannele

Hannele

26 september 2007 22:22

Tandborste som är så lätt att köpa ;)

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Jenn

Jenn

27 september 2007 10:15

Skal legge ut denne jeg med i løpet av dagen:))
Ha en fin dag Millis.
Kram.

http://jenn.bloggagratis.se

 
helga

helga

27 september 2007 13:27

Vad kul att du gjorde listan!!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Millis

27 september 2007 18:31

Stina: Inte så intressant kanske, men i alla fall;)
Clara: Tack! Visst är det mysigt att titta på tyger och garner och finna inspiration. Visst är gnomerna mysiga! Jag ser fram emot att få träffa Lily Rose.
Hannele: Ja, i och för sig, men det beror sig på vart man ska.
Jenn: Bra! Det samma.
Helga: Alltid kul med listor, tycker jag i alla fall.
Kram på er allihop!

 
malve

malve

27 september 2007 21:28

Jag kikade in hos dej och tyckte att det var en kul lista. Så nu har jag gjort den.

http://malves.blogg.se

 
sarah

sarah

30 september 2007 10:39

Annorlunda att fylla år på nyårsafton :)

http://www.metrobloggen.se/sarah

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari-Louise - 27 januari 2010 21:06


...sticklusten igen    Hittills har det, förutom gubbens "gipssocka", blivit ett par mössor och en "halsvärmare".      Den här har jag stickat till en svägerska....      ...den heter Star Crossed Slouchy Beret och jag har stickat den ...

Av Mari-Louise - 16 januari 2010 14:26


...gubbens operation, tack och lov...hoppas att det läker som det ska också.      Han beställde en socka att ha över gipset, så jag stickade den här åt honom, utan att ha en aning om hur stort gips han skulle få. Som tur är passar den bra:-) ...

Av Mari-Louise - 13 januari 2010 22:57


...med hobbyer (heter det så?) förut, eftersom jag har skaffat mig en till    Jag har länge funderat på att försöka göra kort och Piapuma var så snäll att hon kom och hade en liten snabbkurs med mig i mitten av december.    Det här är det fö...

Av Mari-Louise - 9 januari 2010 18:48


...men jag är i alla fall på bättringsvägen    Håll tummarna för att gubben min slipper förkylning nu. Han ska nämligen opereras nästa vecka och det vore ju synd om det blir inställt.    Här kommer ett litet minne från sommaren...tycker att ...

Av Mari-Louise - 7 januari 2010 23:37

Jag har faktiskt klarat mig riktigt bra från förkylningar länge, men nu är det dags igen  ...hostar, nyser, fryser, svettas om vartannat och tycker allmänt synd om mig  själv Nu ska jag ta mig en kopp  och sen ska jag försöka sova lite. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards