Direktlänk till inlägg 27 september 2007

Taggad av Jenn

Av Mari-Louise - 27 september 2007 12:25

Har blivit taggad av Jenn

Här är reglerna:

1. Link/länka till den som har taggat dig!

2. Berätta 7 personliga sanningar om dig!

3. Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!

4. Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så att

de uppmärksammar att de blivit taggade!

7 sanningar om mig!

1. Jag är väldigt envis.

2. Jag älskar att vara vid havet, men inte ute på det.

3. Jag är helnykterist, men har inget emot att andra dricker.

4. Jag gillar brittiska humorserier. Ju tokigare, dessto bättre;)

5. När jag bläddrar i tidningar börjar jag oftast bakifrån.

6. Jag sjunger hellre än bra!

7. Jag har lätt för att gråta, när jag ser en film eller läser en bok, men inte annars.


Jag taggar i min tur Eva, UnderCover, PiaPuma, Alma, Cina, Helga och Gulligagumman, om ni vill förstås.

 
 
UnderCover

UnderCover

27 september 2007 12:54

Hm, tack för taggningen men jag jobbar ju undercover så jag måste avstå...no hard feelings hoppas jag

Kram

http://undercover.bloggagratis.se

 
BLomst

BLomst

27 september 2007 14:14

Herlig liste!

"Jag sjunger hellre än bra", hva betyr det?

Brukt på den rette måten, så - er stahet (envishet) en av de aller beste egenskapene man kan ha (:

Ønsker deg en fortsatt fin-fin dag!

http://blomst.bloggagratis.se

 
Alma

Alma

27 september 2007 15:38

Ok! Tar tag i detta under dagens lopp :)

http://carpediem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Millis

27 september 2007 18:22

UnderCover: Hard feelings? Not at all;)
BLomst: Jag tycker om att sjunga, men jag har inte nån vidare bra sångröst.
Alma: Vad bra! Tack!
Kram på er allihop!

 
~Eva~

~Eva~

27 september 2007 18:27

Hihi, vad roligt att jag blivit "taggad" :-)
Ska luska fram lite sanningar om mej *fniss*

Kram från Eva

http://evasordochbilder.blogspot.com

 
helga

helga

27 september 2007 18:34

Jag ska fundera...återkommer.

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

27 september 2007 23:01

Tack nu har jag "taggat"
Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari-Louise - 27 januari 2010 21:06


...sticklusten igen    Hittills har det, förutom gubbens "gipssocka", blivit ett par mössor och en "halsvärmare".      Den här har jag stickat till en svägerska....      ...den heter Star Crossed Slouchy Beret och jag har stickat den ...

Av Mari-Louise - 16 januari 2010 14:26


...gubbens operation, tack och lov...hoppas att det läker som det ska också.      Han beställde en socka att ha över gipset, så jag stickade den här åt honom, utan att ha en aning om hur stort gips han skulle få. Som tur är passar den bra:-) ...

Av Mari-Louise - 13 januari 2010 22:57


...med hobbyer (heter det så?) förut, eftersom jag har skaffat mig en till    Jag har länge funderat på att försöka göra kort och Piapuma var så snäll att hon kom och hade en liten snabbkurs med mig i mitten av december.    Det här är det fö...

Av Mari-Louise - 9 januari 2010 18:48


...men jag är i alla fall på bättringsvägen    Håll tummarna för att gubben min slipper förkylning nu. Han ska nämligen opereras nästa vecka och det vore ju synd om det blir inställt.    Här kommer ett litet minne från sommaren...tycker att ...

Av Mari-Louise - 7 januari 2010 23:37

Jag har faktiskt klarat mig riktigt bra från förkylningar länge, men nu är det dags igen  ...hostar, nyser, fryser, svettas om vartannat och tycker allmänt synd om mig  själv Nu ska jag ta mig en kopp  och sen ska jag försöka sova lite. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards