Alla inlägg den 31 oktober 2007

Av Mari-Louise - 31 oktober 2007 19:19

...hälsa på alla mina bloggvänner idag. Ni har skrivit myyycket medan jag har haft paus, men det är ju en dag imorgon också och då fortsätter jag att läsa;)


Nu börjar det bli lite småruggigt kallt och jag börjar bli sugen på att sticka mig en ny mössa och fuskpolo till hundpromenaderna.


Det kanske blir nåt i stil med de här, som jag stickade till min

mamma förra året.


När jag fyllde år förra året fick jag garn till en tröja till mig själv.

Jag stickade ivrigt i början, men sen blev det totalstopp. Det är

ingen ovanlig situation för mig. Jag kommer alltid på nya saker jag

jag bara måste göra och har en massa halvfärdiga projekt. Nu har

jag gett mig sjutton på att jag ska bättra mig, så jag har bestämt

att jag måste göra ett UFO färdigt innan jag får börja med nåt nytt

projekt. Gissa vem, som stickar för fullt på födelsedagströjan, så att

hon ska få börja med en mössa;)


Ha det gott mina vänner!




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards