Alla inlägg den 2 januari 2008

Av Mari-Louise - 2 januari 2008 18:03

...nytt år igen, med nya möjligheter, som vi får försöka göra det bästa av.


Vilken skillnad det kan va från en dag till en annan. I söndags var det rena vårvädret på förmiddagen, men på natten till måndagen

kom det en hel del snö och det fortsatte att snöa i stort sett hela nyårsafton.

Idag har jag varit ute och lekt i snön med hundarna. Det var riktigt mysigt!


Om det är nån av er, som undrar hur det gick med halsduken, så kan jag berätta att den blev färdig lördagen innan julafton. Jag glömde förstås ta kort på den innan jag gav bort den, men jag ska fota den nästa gång den kommer och hälsar på ;) Sen har jag stickat mig en blå halsduk i samma spetsmönster. Den blev färdig alldeles nyss...ska fota den i dagsljuset imorgon.

Jag har fått beställningar på en mössa, pulsvärmare och 2 par sockor, så det är bara att plocka fram mer garn och fortsätta sticka;) Helst vill jag bli färdig med de sakerna till den 15:e januari, eftersom Cable Tunic Alongen på Hobbyboden drar igång då.

Här är bilden från mönstret. Jag tycker att den är sååå läcker. Garnet fick jag i födelsedagspresent, så jag skulle ju kunna börja med den med en gång, men jag SKA vänta till den 15:e;)


Hoppas att ni har det bra mina vänner!

Jag har tänkt ta mig en bloggrunda i morgon och hälsa på er.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards