Direktlänk till inlägg 15 januari 2008

Den här fina...

Av Mari-Louise - 15 januari 2008 18:57

...utmärkelsen har jag fått av Helga



Tusen tack, än en gång Helga, you made my day...har känt mig lite låg ett tag nu och det värmer så gott med en sån omtanke.


Så här står det att man ska göra sen:

"Give the award to up to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel so happy about blogland! Let them know by posting a comment on their blog so that they can pass it on. Beware! You may get the award several times!"


UPPDATERING: Jag har även fått den här fina utmärkelsen av Filifjonkan och Jenn. Tusen tack till er också! 


10 x 3 är ju 30, eller hur?  Så då kan jag ju göra det jag helst vill (fast det hade jag säkert gjort ändå;)) dela med mig av den här "awarden" till alla goa bloggare, som finns i min länklista.

Det är ni värda allihop, för ni förgyller verkligen mina dagar.

Kram på er!

 
 
trollpackan grattar!

trollpackan grattar!

15 januari 2008 20:52

Grattis! Vad kul!
kramen!

http://trollpackan

 
Strumpstickan

Strumpstickan

16 januari 2008 09:17

Den har du väl förtjänat! Jag läser din blogg nästan varje dag och den är jättefin och du delar med dig av dig själv, tack:)

http://intestickbloggen.blogspot.com

 
Lisbet

Lisbet

16 januari 2008 11:08

Tillbaka i etern med ett fett grafikkort som ska tåla mina bilder. Nu surfar jag runt och drägglar hos alla som skapat en massa läckerheter i sina bloggar. Så nu tittar jag in hos dig med en stor kopp kaffe och ska skaffa mig inspiration.

Ha en skön dag

http://www.digiscrapp.blogspot.com

 
Jenn

Jenn

16 januari 2008 13:56

Vel fortjent med award Millis,ligger en og venter på deg i bloggen min også.Men ettersom du alt har fått skal du slippe å sette den inn,syns bare du fortjente den:))
KLEM.

http://jenn-k.com/blog.htm

 
Ingen bild

pia puma

16 januari 2008 19:47

Grattis

 
Clara

Clara

16 januari 2008 22:12

GRATTIS!
Det är kul med lite utmärkelser ibland.....jag var ju nyfiken på att se om du börjat med den där "kabeltröjan":)
Det är som jag sa tidigare....det är den absolut snyggaste tröjan jag sett....såna kunde du ta beställningar på och sälja DYRT! ...och sedan blev Millis stenrik och slutade blogga.....nääääääääääää, sticka inte sådana tröjor på beställning Millis :)
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam på dig, du lilla stickerska!

http://claraslinneskap.blogspot.com

 
Maria

Maria

17 januari 2008 17:16

Så fin stickning du håller på att virka!Tycker själv om att handarbeta,broderar i korsstyngn mest,tycker även om att virka..fast nu så är det längesedan.=)
Jättesöt och fin Amaryllis,men jag har aldrig sett en sådan kort stängel..annars så vill dom bruka bli ganska långa ju.=)Fina bilder på din fina sida!Kul att hälsa på dig!
Ha en underbar kväll!

Kram Maria

http://mia-jeanette.blogspot.com

 
Ingen bild

Millis

24 januari 2008 11:41

Tack för gratulationerna och grattis till er också!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari-Louise - 27 januari 2010 21:06


...sticklusten igen    Hittills har det, förutom gubbens "gipssocka", blivit ett par mössor och en "halsvärmare".      Den här har jag stickat till en svägerska....      ...den heter Star Crossed Slouchy Beret och jag har stickat den ...

Av Mari-Louise - 16 januari 2010 14:26


...gubbens operation, tack och lov...hoppas att det läker som det ska också.      Han beställde en socka att ha över gipset, så jag stickade den här åt honom, utan att ha en aning om hur stort gips han skulle få. Som tur är passar den bra:-) ...

Av Mari-Louise - 13 januari 2010 22:57


...med hobbyer (heter det så?) förut, eftersom jag har skaffat mig en till    Jag har länge funderat på att försöka göra kort och Piapuma var så snäll att hon kom och hade en liten snabbkurs med mig i mitten av december.    Det här är det fö...

Av Mari-Louise - 9 januari 2010 18:48


...men jag är i alla fall på bättringsvägen    Håll tummarna för att gubben min slipper förkylning nu. Han ska nämligen opereras nästa vecka och det vore ju synd om det blir inställt.    Här kommer ett litet minne från sommaren...tycker att ...

Av Mari-Louise - 7 januari 2010 23:37

Jag har faktiskt klarat mig riktigt bra från förkylningar länge, men nu är det dags igen  ...hostar, nyser, fryser, svettas om vartannat och tycker allmänt synd om mig  själv Nu ska jag ta mig en kopp  och sen ska jag försöka sova lite. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards