Alla inlägg den 27 januari 2008

Av Mari-Louise - 27 januari 2008 17:56

...höll i sig hela dagen och jag mår bättre igen. Jag försöker att fokusera på det  positiva, men ibland orkar jag inte och då kan det va skönt att prata/skriva av sig lite.

Här kommer i alla fall några bilder från förmiddagens promenad:

Tänk att vi inte hade ett dugg snö igår...


...och troligtvis har vi nog inte så mycket kvar imorgon...


 ...om det inte blir lite kallare igen.


Vår "gammeltant" Roxie, som är så stillsam i vanliga fall, blir som ung på

nytt när hon får leka i snön.



Av Mari-Louise - 27 januari 2008 10:17

...ca 1dm snö på två timmar. Solen skiner och det är så vackert. Jag ska ta med mig hundarna och kameran och gå ut en sväng i det fina vädret.

Det är just sånt, som gör att jag känner mig piggare, mer harmonisk och gladare...hoppas verkligen att det är så idag också, för det behövs minsann. Den gnagande oron och ångesten, som i stort sett alltid är närvarande, känns ännu tyngre att bära just nu...men det blir bättre tider igen...får trösta mig med det.


Hoppas att ni har det bra, mina vänner och att solen skiner på er också!

Jag återkommer med ett gladare inlägg, så snart jag kan, förhoppningsvis redan idag;)


Kram på er!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards