Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Mari-Louise - 14 februari 2008 12:12

...snälla, goa, omtänksamma och uppmuntrande kommentarer och mail jag  har fått. De värmer gott, ska ni veta!!!


Jag mår mycket bättre igen, värken och svullnaden i lederna är, så gott som, borta:) I tisdags var jag äntligen feberfri igen, men sen fick jag migrän:(

Jag är fortfarande väldigt trött och seg, men det är bara att ta det lugnt ett tag till, så är jag nog snart pigg igen!


Nog om det nu! I måndags kväll satt jag faktiskt och pysslade lite. Jag skrev ju i ett tidigare inlägg, om alla tävlingar på Hobby och Hantverksforum. I tisdags var det sista dagen för att lämna in sitt bidrag till Valentintävlingen och det kunde jag ju inte missa;)


Så här blev min bok:

I den tänker jag skriva tänkvärda ord och citat...bra att ta fram och bläddra i, när man känner sig lite låg.



Jag hoppas att ni har det bra, mina vänner! Kram på er!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards