Alla inlägg den 28 februari 2008

Av Mari-Louise - 28 februari 2008 11:45

skriver ett litet inlägg.

Den här gången är det visst riktigt segt, men det blir bättre och bättre hela tiden. Jag vet ju att ni är många, som känner igen er, både vad det gäller trötthet och ångest. När man är trött är det ju ofta så att man får mer ångest och av ångest blir man väldigt trött. Det blir som en ond cirkel och det är lätt att man tappar "gnistan" totalt...men, men, jag gör vad jag kan för att inte bli deprimerad också. Jag tror starkt på naturens helande kraft och jag försöker va ute så mycket jag bara orkar. Det är så underbart att sitta på en sten eller en stubbe och bara vara. Jag har även gjort en del smycken. Det krävs inte så mycket energi och koncentration när man sitter och "pärlar", om man inte följer nåt invecklat mönster vill säga;) Den senaste veckan har jag fått fart på mina stickor igen. Jag har stickat en väska och lite pulsvärmare. Stickning, virkning och annat pyssel är som balsam för själen, tycker jag.

Idag är det strålande sol här och det är härligt att va ute, även om det är rätt kallt.

Tack snälla, för alla goa kommentarer och mail. Jag har varit runt på några bloggar idag och "läst i kapp mig". Det blir nog några till idag...är ju så nyfiken på vad ni har haft för er;)


Hoppas att ni har det bra, mina vänner och att solen lyser på er också!

Kram på er!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards