Direktlänk till inlägg 27 maj 2008

Det blev inte riktigt...

Av Mari-Louise - 27 maj 2008 16:35

...som jag hade tänkt mig den här gången heller. Ni vet hur det är, ibland tar det lång tid innan man tar sig upp ur en svacka...men upp ska jag, så det så;)


Kram på er mina snälla, goa och omtänksamma vänner!

 
 
Ruth

Ruth

27 maj 2008 20:37

Skönt att du kom med ett litet livstecken. Svårt när kroppen sviktar och när den tar sådan tid på sig att bli ok. Lider med dig och hoppas att du snart är uppe igen. Sommarvärmen, ljuset och blommorna måste lyfta dig snart och energien hittar rätt i kroppen. Fortsätt att krya på dig, du finns i mina tankar !
Kramar om och länge !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Jenn

Jenn

28 maj 2008 10:19

Godt å høre fra deg igjen Millis..leit at du plages sånn,håper virkelig sol,sommer og varme hjelper deg så du blir frisk igjen og orker med mere.
Skal sende deg mail i løpet av dagen;)
Klem fra meg.

http://skriverier.jenn-k.com

 
Cina

Cina

28 maj 2008 21:13

Skönt att läsa att du har det någorlunda bra, tänk att det ska ta sådan tid för kroppen att läka. Man kommer upp o så dalar man ner igen o då dalar man 2 steg!

Krya på dig!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Erika

Erika

30 maj 2008 10:12

Hoppas innerligt att du få må bra igen och att solen värmen gör sitt till. Vet av egen erfarenhet hur man kan känna sig och tiden det tar att bli återställd. Ta du den tid du behöver, som jag sagt förr, hälsan är det viktigaste.

Kram och ha det riktigt bra!

http://crystalwinter.blogspot.com

 
elle

elle

3 juni 2008 08:48

Hoppas Du har det bra vännen... Varmt är det men här har det kommit lite energi flygande på mej ...*L* bäst att ta vara på de stunderna , vem vet när de kommer tillbaka ..*L* Önskar Dej en bra dag ,, tänker på Dej ,Kram!

http://mandelina.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari-Louise - 27 januari 2010 21:06


...sticklusten igen    Hittills har det, förutom gubbens "gipssocka", blivit ett par mössor och en "halsvärmare".      Den här har jag stickat till en svägerska....      ...den heter Star Crossed Slouchy Beret och jag har stickat den ...

Av Mari-Louise - 16 januari 2010 14:26


...gubbens operation, tack och lov...hoppas att det läker som det ska också.      Han beställde en socka att ha över gipset, så jag stickade den här åt honom, utan att ha en aning om hur stort gips han skulle få. Som tur är passar den bra:-) ...

Av Mari-Louise - 13 januari 2010 22:57


...med hobbyer (heter det så?) förut, eftersom jag har skaffat mig en till    Jag har länge funderat på att försöka göra kort och Piapuma var så snäll att hon kom och hade en liten snabbkurs med mig i mitten av december.    Det här är det fö...

Av Mari-Louise - 9 januari 2010 18:48


...men jag är i alla fall på bättringsvägen    Håll tummarna för att gubben min slipper förkylning nu. Han ska nämligen opereras nästa vecka och det vore ju synd om det blir inställt.    Här kommer ett litet minne från sommaren...tycker att ...

Av Mari-Louise - 7 januari 2010 23:37

Jag har faktiskt klarat mig riktigt bra från förkylningar länge, men nu är det dags igen  ...hostar, nyser, fryser, svettas om vartannat och tycker allmänt synd om mig  själv Nu ska jag ta mig en kopp  och sen ska jag försöka sova lite. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards