Alla inlägg den 6 juni 2008

Av Mari-Louise - 6 juni 2008 21:02

...hittat "den tappade gnistan" igen och det känns underbart.

Efter att ha varit trött och håglös så länge var det något så

konstigt som ett kattbett, som fick fart på mig igen. Jag blev

nämligen biten av en katt och fick ett infekterat sår

i en knoge.

Visst hade jag sett förut att både jag och hemmet såg

"ovårdade" ut, men jag orkade inte bry mig om annat än

det nödvändigaste. När handen började läka fick jag

plötsligt ork och lust att ta itu med  "operation uppröjning",

så nu ser både jag och hemmet bättre ut;) Jag är nyklippt...

riktigt kort...och ögonbrynen är plockade..."bekvämkläderna"

är undanlagda...smyckena är framplockade. Tvättstugan har fått

en uppröjning... strykhögen är så gott som borta...fast den fylls ju

på hela tiden förstås... golven har fått närkontakt med skurborsten

istället för en snabbsväng med svabben...dammtrasan har fått

jobba den med...nu har turen kommit till altanerna.

Jag är väldigt noga med att ta det lugnt och att vila mycket mellan

varven...vill ju inte trilla ner igen.


Nu vill jag gärna veta vad ni har haft för er medan jag har varit från-

varande, så imorgon ska jag ta mig en rejäl bloggrunda.




Hoppas att ni har det riktigt bra mina vänner och kram på er allihop!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards