Direktlänk till inlägg 27 juni 2008

Nu börjar jag om...

Av Mari-Louise - 27 juni 2008 19:27

...med bloggandet igen. Jag tänker inte radera de inläggen, som finns...

njuter fortfarande av era goa kommentarer.

Som ni vet har jag ju inte mått nåt vidare på våren och försommaren och

sen när "måendet" blev bättre försvann plötsligt orden. Jag vet inte hur

många inlägg jag har börjat på, för att sedan radera...tyckte inte att nåt

av det jag skrev var intressant att läsa. Det är väl inte det här heller, men

det struntar jag i, jag skriver på ändå;)

Tack alla snälla, goa vänner för alla kommentarer och mail, som jag har fått och tack alla ni tålmodiga, som har varit här inne mer eller mindre dagligen,

för att se om jag har givit nåt livstecken ifrån mig. Massor med kramar till er allihop!!!

Nu känner jag mig sugen på att blogga igen. Det har ju hänt massor, som

jag inte har skrivit om...ska försöka få lite struktur på mina virriga tankar

och berätta lite i helgen.

De här liljorna blommar nu, är de inte vackra?


Hoppas att ni får en härlig helg, mina vänner!


 
 
Cina

Cina

27 juni 2008 20:56

Ohhhh äntligen ett livstecken från dig.
Härligt att se dig och återigen Välkommen tillbaks. Ohh vad spännade o se vad du har att berätta.

Ja liljorna är kanon vackra!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

27 juni 2008 21:24

Se solen har återvänt, hoppas att mörkret har försvunnit. Så roligt att du finns på plats igen, man blir riktigt orolig. Är inne flera gånger varje dag och nu jipppiiii. Vad har skett under din frånvaro, både tråkigt och roligt vill jag tro, ja tråkigt pga hälsan förståss, andra tråkigheter får det inte vara. Tittar in i morgon för att se om du har något att berätta. Det behöver inte vara så många orden, men då vet jag att du finns där bakom gardinerna och tittar fram.
Kram Ruth

http://bernamis.bloggagratis.se

 
trollpackan den virriga!

trollpackan den virriga!

28 juni 2008 17:37

Det är bara att skriva som det kommer ut! Vi ska ju inte glömma att bloggen egentligen är en dagbok...man skriver alltså för sig själv!
kramen

http://trollpackan

 
Yvonne

Yvonne

28 juni 2008 19:17

Blev så glad över kommentaren från dig! Tack för att du är tillbaka.
Hoppas du orkar ta det lungt nu frampå. Här finns vi kvar vet du!
Kramar!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Erika

Erika

28 juni 2008 19:27

Välkommen tillbaka!

Roligt att du är här igen och mår bättre. När man känner att orden tagit slut och att man själv inte mår bra, då skall man lyssna på dom signalerna.Känner igen dom raderade inläggen som aldrig blev mer än just raderat.

Den sortens liljor växer hemma i föräldrahemmet. Dom är så vackra att se på.

Kram!

http://crystalwinter.blogspot.com

 
Monica

Monica

30 juni 2008 10:58

Välkommen tillbaka!

http://gingerbeerblog.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari-Louise - 27 januari 2010 21:06


...sticklusten igen    Hittills har det, förutom gubbens "gipssocka", blivit ett par mössor och en "halsvärmare".      Den här har jag stickat till en svägerska....      ...den heter Star Crossed Slouchy Beret och jag har stickat den ...

Av Mari-Louise - 16 januari 2010 14:26


...gubbens operation, tack och lov...hoppas att det läker som det ska också.      Han beställde en socka att ha över gipset, så jag stickade den här åt honom, utan att ha en aning om hur stort gips han skulle få. Som tur är passar den bra:-) ...

Av Mari-Louise - 13 januari 2010 22:57


...med hobbyer (heter det så?) förut, eftersom jag har skaffat mig en till    Jag har länge funderat på att försöka göra kort och Piapuma var så snäll att hon kom och hade en liten snabbkurs med mig i mitten av december.    Det här är det fö...

Av Mari-Louise - 9 januari 2010 18:48


...men jag är i alla fall på bättringsvägen    Håll tummarna för att gubben min slipper förkylning nu. Han ska nämligen opereras nästa vecka och det vore ju synd om det blir inställt.    Här kommer ett litet minne från sommaren...tycker att ...

Av Mari-Louise - 7 januari 2010 23:37

Jag har faktiskt klarat mig riktigt bra från förkylningar länge, men nu är det dags igen  ...hostar, nyser, fryser, svettas om vartannat och tycker allmänt synd om mig  själv Nu ska jag ta mig en kopp  och sen ska jag försöka sova lite. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards