Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Mari-Louise - 2 mars 2009 17:55

...nä så många blir det inte, men jag tycker att det är så kul att prova nya mössmönster. Har ni märkt det? Problemet är ju att jag bara kan ha en i taget och familj och vänner börjar säga ifrån att de inte behöver fler mössor;) Så om det är nån, som vill att jag ska sticka, eller virka en mössa åt er, maila mig (adressen står i presentationen)

Den här stickade jag igår och den sitter så gott på huvudet.


Mönstret finns här. Tack än en gång för att du delar med dig av mönstret Lille Rosin!


Jag har inte glömt bort koftan...tog bara en liten paus från den, men nu är jag igång igen;)


Idag har jag fått öronakupunktur för tredje gången. Jag har blivit gladare och piggare sedan jag började med akupunkturen...orkar ta itu med saker på ett annat sätt:) Det ska bli spännande att se vad som händer i framtiden. Håll tummarna för mig!!!


Hoppas att ni har det bra mina vänner och kram på er allihop!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards