Alla inlägg under december 2008

Av Mari-Louise - 28 december 2008 12:37

...vantar med katter på alltså, inte vantar till en katt ;)

Nu har jag stickat mitt första par med mönstrade vantar, men det blir garanterat fler, för det var riktigt kul. De är stickade i Karusell från Marks & Kattens. Mönstret har jag köpt här.

Av Mari-Louise - 27 december 2008 20:25

...till Erika och Tussegumman för utmärkelserna, som jag har fått av er under min bloggpaus.

 

Den här fick jag av Erika den 9/12 med motiveringen:
Motiveringen till mitt val av bloggare
är följande. Bloggen har innehåll, läsvärt
med blandning av humor och djup.
Det är också bloggare som jag alltid
återvänder till.


Den här fick jag av Tussegumman den 13/12 med motiveringen:

Motiveringen till mitt val av bloggare är följande.

Tack för att ni delar med er av erat liv av både glädjeämenen och svårare ting. Tack mina vänner för att jag har fått förmånen att lära känna er via bloggen/Kramar Tussegumman


Tusen tack än en gång tjejer och varma kramar till er båda! De här utmärkelserna gladde mig mycket och motiverade mig till att börja blogga igen.

Av Mari-Louise - 24 december 2008 18:00

...på självaste julafton!

Nu får det minsann vara slutpausat med bloggandet!

Jag har ju massor att läsa ikapp mig på hos mina favoritbloggare och så har jag ju en hel del att berätta själv också förstås.

 Först och främst vill jag önska er alla en riktigt


GOD OCH FRIDFULL JUL!


 Ingen vit jul i år heller, så jag använder samma bild till julhälsning, som förra året!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards