Alla inlägg under mars 2009

Av Mari-Louise - 31 mars 2009 21:52

...jag har inte lagt ut mitt bidrag till hals/skjerfalongen på Hobbyboden, men här kommer det.


2 timmar kvar av mars, så jag hann ju i tid i alla fall;)

Av Mari-Louise - 29 mars 2009 19:03

Jag prenumererar på tidningen Kreativ Stickning och i det senaste numret är det mycket fint!


Det är mönster till barn/unga 4-16 år och här kan ni se dem.

Eftersom jag inte har någon i den åldern att sticka åt tänkte

jag fråga om det är någon av er, som vill ha den.

Skriv det här i så fall. Först till kvarn...


Av Mari-Louise - 28 mars 2009 18:20

av en "ovän" igår. Här är en bild:

Jag är med på hemlig ovän på Hobbyboden. Det innebär att man skickar garn som man inte själv tycker om till någon annan som har anmält sig.(det låter inte riktigt klokt, jag vet, men kul är det;)) Den som organiserar det hela lämnar namn och adress till den man ska skicka till.Jag har ingen aning om vem som har skickat så mycket garn till mig, men det kommer en avslöjningstråd på forumet senare. Själv skickade jag ett halv kilo garn till en tjej i Norge. Det mesta av garnet jag fick är helt ok, tycker jag, men inte det här...

...har ingen aning om i fall det verkligen är garn, eller jättestora dammråttor. Vad tror ni?


Närbild på "lurvgarnet" !


Jag avskyr att sticka med mohairgarn...

 ...så jag ryser när jag tar i det här! Jag tycker förresten att det är misstänkt likt sockervadd!


Jag fick även ett jättefint kort och...


 ...en tröstpremie bestående av en påse med frö.


Av Mari-Louise - 27 mars 2009 19:26

...behandlingen idag också, men jag är lite "tung" i huvudet så det är bäst att ta det lugnt med datorn.

Vi "ses" imorgon istället!


Hoppas att ni får en härlig helg mina vänner!

Av Mari-Louise - 26 mars 2009 21:41

...skrivit förut om öronakupunkturen jag får och imorgon är det dags igen.

Efter förra behandlingen blev jag väldigt trött och i flera dagar efteråt var orosnivån hög. Jag mådde sk*tdåligt, rent ut sagt! Sedan vände det och jag har faktiskt klarat av att åka bil längre än vad jag har gjort på över ett år :)

Jag är både spänd och förhoppningsfull inför morgondagen!


Hoppas att ni har det bra mina vänner och kram på er!

Av Mari-Louise - 25 mars 2009 21:43

...man jobbat sista dagen. Han är ju inte precis ensam om att ha blivit uppsagd i dessa tider och utsikterna att han ska få ett nytt jobb är tyvärr inte så stora. Men, men det ordnar sig alltid, på nåt sätt!

Av Mari-Louise - 24 mars 2009 20:48

Så här blev min Klukka och den är precis lagom :)

Av Mari-Louise - 23 mars 2009 18:56

Idag är det 2 år sedan jag började blogga! Då borde jag ju ha bakat något gott att bjuda på, men det får bli en annan dag;)


Fina tulpaner har jag i alla fall.


Ha det gott mina vänner och kram på er!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards