Alla inlägg under april 2009

Av Mari-Louise - 21 april 2009 07:17

...ett litet livstecken från mig. Jag mår inte så bra just nu...är väldigt trött, "låg" och "tung" i huvudet, men det blir nog snart bättre igen.


Hoppas att ni mår bra mina vänner och kram på er!

Av Mari-Louise - 13 april 2009 19:06

Kommer ni ihåg "ovängarnet"? Mitt första projekt blev klart idag.


Det är den här väskan, virkad i Big Ball. En sak är helt klar, det här är absolut inget favoritgarn för mig...för tjockt, äckligt att ta i och jag fick ont i fingrarna när jag virkade med det. Däremot är jag väldigt nöjd med resultatet och jag hoppas att mottagaren också är det.


Jag måste ju visa att jag inte fuskade och "körde" utan foder ;)


Här är en bild på årets påsktårta! Som ni ser är jag inte så bra på det här med garnering, men huvudsaken är ju att den smakar bra och det gjorde den verkligen, säger de som har ätit av den och det tror jag på, eftersom den tog slut fort :)

Av Mari-Louise - 10 april 2009 19:32



En riktigt Go’


och Glad Påsk


önskar jag alla


som tittar in


här!


Av Mari-Louise - 9 april 2009 19:04

Jag är fortfarande trött, men det är bra mycket bättre nu och jag räknar med att kunna sitta lite längre vid datorn i helgen!

 

Hoppas att ni har det bra mina vänner och kram på er allihop!

Av Mari-Louise - 5 april 2009 18:22

...har gått i trötthetens tecken...har även lite migränkänning. Jag har inte gjort något annat än det mest nödvändiga. Så är det ju ibland och det vänder säkert snart igen!


Tack vare hundarna har jag i alla fall kommit ut på några små promenader och på en av dem kom jag faktiskt ihåg att ta med mig kameran.


De här krokusarna växer i en liten skogsdunge. Tyvärr syns inte den fina "randningen" så väl på kortet, men de är vita med smala blå ränder.


Videungen är så fin, tycker jag. Förr bröt jag gärna av kvistar och tog in, men nu tycker jag att de är vackrast ute i naturen.


Ha det så bra mina vänner!


Av Mari-Louise - 2 april 2009 21:05

...underbart väder i vår del av Småland! Vi hade över 20 grader varmt på vår altan idag och då gäller det ju att passa på att va ute så mycket som möjligt:) Städningen får snällt vänta tills imorgon;)

Hur har ni haft det idag mina vänner?


Kommer ni ihåg den här? Jag hade totalt glömt bort den och den står fortfarande kvar i mammas källare. Det måste vi göra nåt åt!

Av Mari-Louise - 1 april 2009 21:29

Nej, jag har inte lurat någon idag och jag tror inte att jag har blivit lurad heller. Hur är det med er?


De här tulpanerna fick jag av min man den här helgen.


Sjutton blommor på tio stjälkar!


Igår fick jag öronakupunktur igen. Jag blev väldigt yr efteråt, men idag har jag mått bra, som tur är:)


Här har det varit strålande sol hela dagen idag, härligt! Hoppas att solen har skinit på er också,  mina vänner!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards