Alla inlägg under juni 2009

Av Mari-Louise - 22 juni 2009 20:45

...underbart väder, hoppas att ni också har haft det, mina vänner.


Gubben och jag hjälps åt att måla köksbord och stolar. Det blir nog bra , hoppas jag i alla fall;)...får se om jag visar bilder när det är färdigt.


Jag har inte stickat så mycket den senaste tiden, men det har i alla fall

blivit en tröja till mamma.


Här har hon den på sig.


Mönstret är från Allt om handarbete.



Av Mari-Louise - 16 juni 2009 20:37

...här kommer i alla fall bilder på Majmössorna i Luealongen på Hobbyboden.


 Den här heter "Dreams of Spring Hat" och mönstret finns här.


Mönstret till Hermione's Cable Eyelet Hat finns här.

Båda mössorna är stickade i Karusell från Marks & Kattens.


Jag har, som så många andra, åkt på en riktig dunderförkylning, men nu börjar jag återhämta mig igen, tack och lov.


Hoppas att ni mår bra, mina vänner!

Av Mari-Louise - 10 juni 2009 18:20

...mig? Jag har ju varit väldigt osynlig här ett bra tag, men nu känner jag mig redo att komma tillbaka igen.

Som jag har skrivit förut, har jag ju påbörjat en ny behandling (öronakupunktur) för att bli kvitt panikångesten. Det har varit/är väldigt jobbigt emellanåt, men jag känner att det verkligen gör nytta, för jag klarar av att göra saker, som jag inte har vågat på flera år! Det är så härligt!!!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards