Direktlänk till inlägg 5 juli 2007

Gissa vem...

Av Mari-Louise - 5 juli 2007 09:37

...som har haft internetkrångel igen...tycker inte det gör annat än strular, sen vi bytte till Bredbandsbolaget. Samma fel varje gång...ibland några timmar och vissa gånger hela dan. Jag tycker att det är så frustrerande när det händer flera gånger i veckan. Är det nån annan, som har samma problem med Bredbandsbolaget?

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

5 juli 2007 10:27

Godförmiddag på dig i spöregnet. Men sån otur det är. Här (peppar peppar och tvi tvi gör korstecknet med för säkerhets skull då) Inga problem alls det bara rullar och går Har haft samma leverantör i 3 år nu så när som på en månad. Det är telias och den som har det är en lokal firma i byn.De sköter om det så himla bra på alla dessa år så har det varit en timme första året som var stopp.Min som sa en gång " ändra aldrig på något som fungerar" och det har jag lytt . Det visade sig vara bra, I början fick jag betala 475 i månaden men nu är det nere i 220 helt rimligt. Vart annat år får jag 3 månader gratis om jag stannar kvar.Det är väl kalas det. Men hoppas nu det blir ordning på ditt bredis i alla fall..

http://filifjonkan-se

 
Ruth

Ruth

5 juli 2007 14:08

Så trist. Har själv varit Bredbandskund i snart 3 år, mycket sällan som det har varit strul, har även IP-telefoni och mobil där också. Det jag betalar för telefonen får jag ringa för mobilt. Jag slipper den fasta avgiften till telia så många kronor är sparade. Mycket nöjd är jag !

http://Djuren kan råka ut för det mest oväntade, behöver

 
Ingen bild

Ruth igen :-)

5 juli 2007 18:13

Om ditt bredband krånglar så gå i första hand in på den här adressen, då kanske du får svaret: http://www.bredband.com/wps/portal/privat/kundservice/driftinfo
Det finns inget jobbigare en att försöka komma fram på telefon. Hmmmm,hahahaha, kan du inte koppla upp dig, ja då hjälper ju inte min adress *Ler, hur dum får man vara* ja, jag bjuder på det *Ler*

 
Ingen bild

Millis

5 juli 2007 22:19

Filifjonkan: Vilket bra erbjudande med 3 gratismånader.
Ruth: Kul att du är nöjd med Bredbandsbolaget. Vi får hoppas att det slutar strula för oss också.

 
Ingen bild

Filifjonkan

5 juli 2007 23:10

Ja det är bra erbjudande gör att man stannar hos dem så länge det fungerar så bra!Peppar peppar och tvi tv igen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari-Louise - 27 januari 2010 21:06


...sticklusten igen    Hittills har det, förutom gubbens "gipssocka", blivit ett par mössor och en "halsvärmare".      Den här har jag stickat till en svägerska....      ...den heter Star Crossed Slouchy Beret och jag har stickat den ...

Av Mari-Louise - 16 januari 2010 14:26


...gubbens operation, tack och lov...hoppas att det läker som det ska också.      Han beställde en socka att ha över gipset, så jag stickade den här åt honom, utan att ha en aning om hur stort gips han skulle få. Som tur är passar den bra:-) ...

Av Mari-Louise - 13 januari 2010 22:57


...med hobbyer (heter det så?) förut, eftersom jag har skaffat mig en till    Jag har länge funderat på att försöka göra kort och Piapuma var så snäll att hon kom och hade en liten snabbkurs med mig i mitten av december.    Det här är det fö...

Av Mari-Louise - 9 januari 2010 18:48


...men jag är i alla fall på bättringsvägen    Håll tummarna för att gubben min slipper förkylning nu. Han ska nämligen opereras nästa vecka och det vore ju synd om det blir inställt.    Här kommer ett litet minne från sommaren...tycker att ...

Av Mari-Louise - 7 januari 2010 23:37

Jag har faktiskt klarat mig riktigt bra från förkylningar länge, men nu är det dags igen  ...hostar, nyser, fryser, svettas om vartannat och tycker allmänt synd om mig  själv Nu ska jag ta mig en kopp  och sen ska jag försöka sova lite. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards