Direktlänk till inlägg 21 juli 2007

Lite pyssel....

Av Mari-Louise - 21 juli 2007 11:32

...har det blivit de senaste dagarna. Jag har målat lite småsaker, bl.a blomkrukor...sen har jag sytt en ängel och gjort om en gammal dörrkrans.

Bild på dörrkransen kommer här:

Den gamla pilkransen hade blivit så svartprickig och ful, så jag målade den vit, lindade om lite spets, limmade fast vita tygrosor och hängde upp den på min knallblå dörr.


Här är en bild på en jättetrött Sunny.


 
 
Elzie

Elzie

21 juli 2007 12:42

Vad fin den blev. Och vilken underbar stockros du har. Blev så ledsen när mina frön inte grodde - mer än de med mörka blommor. Får sätta nya nästa år.
Ha en skön helg.
Kram Elzie

http://essemia.webblogg.se

 
stina

stina

21 juli 2007 17:01

Vad duktig du är. Jättefin krans. Kram

http://hemmapalandet.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan säger glatt

21 juli 2007 17:13

Å läckert och nu vet jag säkert det är blått eftersom du skrev det. er ut som en dockskåpsdörr jättegulligt. Hmm Sunny är lika söt passar i dockskåpet,,pussar på henne och pillar lite på hennes öron de är så gulliga...ha en bra helg med er

 
Ruth

Ruth

21 juli 2007 17:46

Så himla söt dörrkransen blev, så skall jag också göra med min, väldigt bra idé du kom med, TACK !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
trollpackan

trollpackan

21 juli 2007 19:17

Blev jättefin!

http://trollpackan

 
UnderCover

UnderCover

21 juli 2007 20:34

Oj, vad fin kransen blev!
Full med sommar!

http://undercover.bloggagratis.se

 
~mormor Eva~

~mormor Eva~

21 juli 2007 21:35

Så pysslig du är, jättefin blev kransen!
Och vilken söt kisse :-)

Kramen

http://kreativalustan.blogspot.com

 
Ingen bild

Millis

21 juli 2007 22:31

Åh, vad roligt att ni tycker om min krans.
Söta kissen Sunny är min mammas.
Kramisar på er!

 
Mia

Mia

21 juli 2007 22:50

Så fin kransen din ble med hvitmaling, flott mot den blå døren! Og katten sunny ser ut til å kose seg.

http://htp://miaslandliv.blogspot.com

 
Ingen bild

Millis

22 juli 2007 22:09

Tack Mia! Kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari-Louise - 27 januari 2010 21:06


...sticklusten igen    Hittills har det, förutom gubbens "gipssocka", blivit ett par mössor och en "halsvärmare".      Den här har jag stickat till en svägerska....      ...den heter Star Crossed Slouchy Beret och jag har stickat den ...

Av Mari-Louise - 16 januari 2010 14:26


...gubbens operation, tack och lov...hoppas att det läker som det ska också.      Han beställde en socka att ha över gipset, så jag stickade den här åt honom, utan att ha en aning om hur stort gips han skulle få. Som tur är passar den bra:-) ...

Av Mari-Louise - 13 januari 2010 22:57


...med hobbyer (heter det så?) förut, eftersom jag har skaffat mig en till    Jag har länge funderat på att försöka göra kort och Piapuma var så snäll att hon kom och hade en liten snabbkurs med mig i mitten av december.    Det här är det fö...

Av Mari-Louise - 9 januari 2010 18:48


...men jag är i alla fall på bättringsvägen    Håll tummarna för att gubben min slipper förkylning nu. Han ska nämligen opereras nästa vecka och det vore ju synd om det blir inställt.    Här kommer ett litet minne från sommaren...tycker att ...

Av Mari-Louise - 7 januari 2010 23:37

Jag har faktiskt klarat mig riktigt bra från förkylningar länge, men nu är det dags igen  ...hostar, nyser, fryser, svettas om vartannat och tycker allmänt synd om mig  själv Nu ska jag ta mig en kopp  och sen ska jag försöka sova lite. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards