Direktlänk till inlägg 23 juli 2007

Fler gåvor från semesterfirarna.

Av Mari-Louise - 23 juli 2007 14:59

Mina grabbar hade köpt ännu mer fint, när de var iväg en sväng med husvagnen.

Korgarna hade jag bett att de skulle köpa när de ändå var på IKea i Örebro.

Jag tänkte ha dem i  mitt  hobbyrum.


De här fina servetterna är köpta på Clas Ohlsons i Insjön.


Den här underbara skålen med änglar på kommer från DollarStore i Borlänge.


Ännu en skål från DollarStore, jättefin den också.


Man kan tro att jag har fyllt år, men jag har inte ens haft namnsdag;)

De är för söta mina älsklingar!

 
 
Trolltyget

Trolltyget

23 juli 2007 15:22

Så underbara presenter... undrade just över paketet som såg så platt ut men fick förklaringen. Är det pasande att säga GRATTIS tro?

http://mrlns.blogspot.com

 
Filifjonkan jublar

Filifjonkan jublar

23 juli 2007 16:13

åå Millis så fint detta var och servetterna med magnoliakvisten på underbara De där korgarna som Ikea har såg jag stod och höll i 2 av dem men kunde inte släpa hem allt i vagnen och i ärlighetens namn så behövde jag dem inte,På min blogg la jag nyss ut de där skålarna jag snackade om förut att vi har liknande ifall du vill se dem! Änglaskålen är en panggrej...pillar lite på den mysigt,,

http://filifjonkan-se

 
Leila

Leila

23 juli 2007 18:01

Oh, så mycket fint du fått. Vilka snälla grabbar du har.

http://leila.bloggagratis.se

 
helga

helga

23 juli 2007 18:27

Jag är inne o kikar runt hos dig!! Vad det hänt mkt. Fina presenter du får... Jag ska tillbaka till stugan ikväll, vi är bara hemma o tvättar mm Ha det gott!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

23 juli 2007 20:23

Oj så mycket fint du fått.
Visst är det roligt att få paket fast man inte fyller år!!??
Underbart med barn som tänker på dig.

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Frökensidenskär

23 juli 2007 22:25

Så Snälla barn (: tänker på sin mor...
Tack för ditt besök! din ljustake blev jättefin i vitt och hjärtat passade hur bra som helst där... kul att din mamma gillade hjärtat(: Ha det bra!

 
Min Skattkammare

Min Skattkammare

24 juli 2007 11:26

Så mycket fint det finns i Dalarna!
Kram Kicki

http://www.minskattkammare.nu

 
Filifjonkan på tisdagen

Filifjonkan på tisdagen

24 juli 2007 11:56

Godmiddag Millis. Ja då det gick bra hos tandis ny tid om tre veckor så jag rusade därifrån 560 kr fattigare,,men glad när dörren stängdes bakom mig!Vänder lite på ditt serviettpaket det är så fint har du något härligt serbviettställ att ha dem i eller du kanske inte använder sådana.

http://filifjonkan-se

 
Hjördis

Hjördis

24 juli 2007 12:59

Kikar in en stund för att se hur du har det, så fina presenter du har fått.....
Här är allt bara bra, vi har syrran & svågern är hos oss den här veckan så vi ska väl hitta på någe kul....
Ha en fortsatt bra dag Kram // Hjördis

http://blogg.passagen.se/tussestina

 
Ingen bild

elle

24 juli 2007 14:35

hej !
undertbart att få presenter ibland... allt var så fint . Sådana korgar är precis vad jag letar efter .. får se om jag kan ta mej till IKEA i bäckebol... jag köpte runda lite höga flätade blomkrukor som jag rev ur plasten ur när Jag var på Gökssäter förra veckan .. men de var i brunt ... Inte alls vad jag kskulle ha.. men ... de kostade bara 19:- för tre ... Ha det gott, kram!

 
stina

stina

24 juli 2007 16:24

Oj...flera av dessa saker har jag med.

Fint. Puss

http://hemmapalandet.blogspot.com

 
UnderCover

UnderCover

25 juli 2007 19:30

Vilka goa killar!

Vad gott det gör i modershjärtat när barnen överraskar så där :o)

http://undercover.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Millis

26 juli 2007 09:31

Visst är de goa mina grabbar (gubben och sonen).
Kram på er allihop!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari-Louise - 27 januari 2010 21:06


...sticklusten igen    Hittills har det, förutom gubbens "gipssocka", blivit ett par mössor och en "halsvärmare".      Den här har jag stickat till en svägerska....      ...den heter Star Crossed Slouchy Beret och jag har stickat den ...

Av Mari-Louise - 16 januari 2010 14:26


...gubbens operation, tack och lov...hoppas att det läker som det ska också.      Han beställde en socka att ha över gipset, så jag stickade den här åt honom, utan att ha en aning om hur stort gips han skulle få. Som tur är passar den bra:-) ...

Av Mari-Louise - 13 januari 2010 22:57


...med hobbyer (heter det så?) förut, eftersom jag har skaffat mig en till    Jag har länge funderat på att försöka göra kort och Piapuma var så snäll att hon kom och hade en liten snabbkurs med mig i mitten av december.    Det här är det fö...

Av Mari-Louise - 9 januari 2010 18:48


...men jag är i alla fall på bättringsvägen    Håll tummarna för att gubben min slipper förkylning nu. Han ska nämligen opereras nästa vecka och det vore ju synd om det blir inställt.    Här kommer ett litet minne från sommaren...tycker att ...

Av Mari-Louise - 7 januari 2010 23:37

Jag har faktiskt klarat mig riktigt bra från förkylningar länge, men nu är det dags igen  ...hostar, nyser, fryser, svettas om vartannat och tycker allmänt synd om mig  själv Nu ska jag ta mig en kopp  och sen ska jag försöka sova lite. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards